تجارت مجازی

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

بازاریابی محتوا در حال حاضر بزرگ‌ترین و بهترین نوع از بازاریابی دیجیتال است و با گذشت زمان اهمیت آن بیشتر و بیشتر می‌شود به طوری‌که عبارت محتوا پادشاه است را از سراسر رسانه‌های دیجیتالی می‌شنویم. امروزه بسیاری از برندها بر استراتژی بازاریابی محتوای خود تمرکز کرده‌اند. اما همان‌طور که در هر کانال محبوب بازاریابی و یا هر فعالیت دیگری، راه صحیح، روش خلاقانه، راه‌های اشتباه و تقلیدی وجود دارد در بازاریابی محتوا نیز تصورات نادرست و نیمه نادرست وجود دارد. بنابراین ما در این مقاله سعی می‌کنیم برخی از رایج‌ترین تصورات نادرست بازاریابی محتوا و واقعیت‌ آن‌ها را بیان کنیم.

 

what-is-content-marketing

1) برای موفقیت در بازاریابی محتوا شما نیازمند بودجه‌ و تیم بسیار بزرگی هستید.

موفق‌ترین شرکت‌ها در بازاریابی محتوا اغلب آن‌هایی هستند که بودجه‌ی و تیم بزرگی دارند اما هیچ دلیلی برای دلسرد شدن وجود ندارد. بسیاری از شرکت‌های کوچک بازاریابی محتوا را به عنوان یک ابزار موفق می‌دانند. در واقع 60 درصد از بازاریابان B2C کسب‌وکارهای کوچک برای افزایش بودجه‌ی بازاریابی محتوای خود در طول 12 ماه آینده سرمایه‌گذاری کرده‌اند. هدف شما باید متناسب با بودجه و اندازه تیم خودتان باشد، اگر شما تیم یک نفره تولید محتوا هستید خودتان را با شرکت‌های بزرگ مقایسه نکنید.

 

2) اجازه دهید محتوای شما ویروسی شود.

 

gangnam-style-psy-cartoon1.gif1

اگر محتوای شما ویروسی شود، فوق‌العاده است! محتوای عادی به سختی در این شلوغی اینترنت مورد توجه قرار می‌گیرد، در حالی‌که محتوای ویروسی با اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی آگاهی‌های عمومی را بالا می‌برد. اما چه نوع محتوایی ویروسی می‌شود؟ خیلی اوقات شانس بیش از هر چیز دیگری در آن دخیل است.

سایت‌هایی مثل BuzzfeedوUpworthy در ایجاد محتوای ویروسی بسیار زرنگ و هوشمند شده‌اند و به نظر می‌سد به خوبی روال کار را پیدا کرده‌اند. با این حال همه‌ لزوما نمی‌خواهند محتوای ویروسی تولید کنند در واقع برخی اهداف بزرگ‌تری دارند. درواقع آن‌ها محتوای خاصی را برای مجموعه‌ی خاصی ایجاد می‌کنند و هدف‌شان این است که با خواننده صحبت کنند. یک مثال بزرگ می‌تواند verge باشد که حتی نویسندگانش را از نگاه کردن به ترافیک وب‌سایت منع می‌کند.

بازاریابی محتوا برای بسیاری از اهداف خدمت کند، از جمله بالا بردن سطح آگاهی برند، تولید سرنخ‌های فروش و هم‌چنین ایجاد شهرت، صدا و شخصیت برند. اما محتوای ویروسی همیشه به همه‌ی این اهداف دستیابی نمی‌کند.

 

3) بازاریابی محتوا به سادگی به معنی ایجاد محتوای بیشتر و بیشتر است.

بازاریابی محتوا فقط به معنی اضافه کردن محتوای بیشتر به وب‌سایتم است درسته؟ کاملا اشتباه است.

افزایش دفعات پست زدن در وبلاگ اثر مثبتی بر میزان ترافیک وب‌سایت شما خواهد گذاشت، یکی از مثال‌ها می‌تواند Hubspot باشد، اما اضافه کردن محتوای بیشتر به نتایج کسب‌وکاری بهبودیافته منجر نمی‌شود و احتمالا به ایجاد محتوای با کیفیت کم منجر خواهد شد.

به روزرسانی الگوریتم پاندای گوگل با هدف فیلتر کردن محتوای با کیفیت پائین از نتایج جستجو انجام شد، به طوری‌که وب‌سایت‌هایی که محتوای فراوان و بی‌ربط و با کیفیت پائین می‌سازند توسط گوگل جریمه می‌شوند و رتبه‌های بسیار پائینی دریافت می‌کنند.

به جای کمیت بر روی کیفیت تمرکز کنید. آیا شما منابع کافی برای تولید مقادیر زیادی از محتوای باکیفیت را دارید؟ هنگام ایجاد محتوا به مرتبط بودن، به موقع بودن و کیفیت مطالب بسیار دقت کنید.

 

4) وب‌سایت شرکت ما یک وبلاگ دارد، بنابراین ما می‌توانیم به طور موثر بازاریابی محتوا انجام دهیم.

محتوا بسیار بیشتر از پست زدن در وبلاگ است، در مورد محتوا به صورت همه‌جانبه فکر کنید، در مورد این‌که مخاطبان شما دوست دارند از کدام نوع محتوا استفاده کنند؟

محتوا در یک وبلاگ بسیار عالی است، اما هر کسی دوست ندارد وبلاگ بخواند! برخی از افراد محتوای بصری، اینفوگرافیک، پادکست و غیره دوست دارند. بنابراین مطالب خود را به یک نوع محدود نکنید. نوشته، تصویر، ویدئو و پادکست راه بسیار خوبی است تا به مخاطبان گسترده‌تری دسترسی پیدا کنید.

 

5) هدف واقعی پشت بازاریابی محتوا فقط بهبود seo است

برای بسیاری از برندها بازاریابی محتوا ممکن است تنها یک روش برای بهبود رتبه سئو باشد، اما همان‌طور که در مورد سوم اشاره کردیم بازاریابی محتوا بسیار فراتر از این‌هاست و باید اهداف دیگری نیز دست یافت.

با فراهم کردن محتوای مفید و باکیفیت برند شما تبدیل به یک برند قابل اعتماد از اطلاعات مفید خواهد شدو این نه تنها منجر به بهبود شهرت برند شما می‌شود بلکه دنبال‌کنندگان وفادار و بلندمدت نیز برای شما می‌سازد. این دنبال‌کنندگان ممکن شما را به دیگران توصیه کنند و برند شما را قوی‌تر سازند.

بازاریابی محتوا اثر بسیار مثبتی در سئو داشته باشد. آن می‌تواند ترافیک بیشتری به وب‌سایت شما به ارمغان بیاورد، به شما کمک کند تا لینک بگیرید اما اگر کیفیت خوبی نداشته باشید این نتایج تنها در کوتاه مدت برای شما مفید خواهد بود. با محتوای با کیفیت می‎‌توانید تمام این عناصر را به دست آورید و هم‌چنین تعامل رسانه‌های اجتماعی، وفاداری و فروش را بهبود بخشید.

 

6) اتوماسیون بیش از حد کارها

بسیاری از شرکت‌های بازاریابی دیجیتال از ابزارهای خودکار برای ارتقا محتوا استفاده می‌کنند. بله، می‌توان از ابزارهایی مثل زمان‌بندی ارسال‌ رسانه‌های اجتماعی، انتشار خودکار در وبلاگ، نظارت‌های اجتماعی، هشدارها و غیره استفاده کرد. اما اتوماسیون بیش از حد مطلوب نیست.

منبع:ibazaryabi.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۶
رضا ظفرهاشمیان

بازاریابی محتوا اصطلاح بسیار جدیدی برای یک مفهوم بسیار قدیمی است: مشتری‌های خود را با اطلاعات و آموزش‌هایی که آنها می‌خواهند، احاطه کنید تا حس کنند برای تجارت با شما انگیزه دارند.

 امروزه، ما از هر زمان دیگری روش‌های بیشتری برای انجام این کار داریم. بلاگ‌ها، وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، ویدئو، ایمیل، روزنامه‌های الکترونیک و غیره. این ابزارها به بازاریاب‌ها امکان می‌دهند تا خود به نوعی به انتشار‌دهنده اطلاعات تبدیل شوند و بسیار مقرون به صرفه‌تر  و گسترده‌تر از کانال‌های ارتباطی سنتی چون نامه‌نگاری مستقیم، تبلیغات و روابط عمومی هستند.
بازاریابی محتوا معایبی نیز دارد. این نوع بازاریابی نمی‌تواند رابطه علت و معلولی مستقیمی ایجاد کند؛ یعنی داشتن یک وبلاگ معمولا منجر به فروش مستقیم نخواهد شد. همچنین اندازه‌گیری نتایج معمولا کار دشواری است؛ از این نظر بازاریابی محتوا چیزی شبیه روابط عمومی است. هر برنامه- بازاریابی باید از طیفی از کانال‌ها برای دسترسی به مشتری استفاده کند و از این‌رو پیام‌هایش از منابع چندگانه تامین می‌شوند.
 بازاریابی محتوا یکی از ابزارهای متنوعی است که به وسیله آن یک شرکت می‌تواند پیام‌هایش را به مشتری‌های خود ارسال کند و آنها را برای خرید متقاعد کند.
در فعالیت‌ها و برنامه‌هایتان برای بازاریابی در مورد اینکه مشتری‌هایتان چه کسانی هستند و به چه چیزی نیاز دارند، آگاه باشید و همواره پیام‌رسانی‌ها و اهداف روشنی برای هر کاری که انجام می‌دهید، داشته باشید.

1. از بحث‌های فروش پرهیز کنید
بازاریابی محتوا ربطی به فروختن چیزی ندارد. اگر فقط به صحبت در مورد اینکه محصول یا خدمات شما چقدر عالی است بپردازید، مشتری‌ها  به سرعت پیام‌تان را رد می‌کنند. شما باید بینش و اطلاعاتی را که مشتری‌هایتان نیاز دارند، ارائه دهید. اگر کسب‌و‌کار شما در زمینه فروش پرده و تجهیزات آن است، ویدئوهایی تولید کنید که به مشتری‌ها نشان بدهد چگونه میله‌پرده‌ها و آویزهای کوتاه را نصب کنند. به این ترتیب می‌توانید منبعی از اعتماد و حسن‌نیت را که به هیچ روش دیگری نمی‌توان به دست آورد، بسازید.

2.محتوایی ایجاد کنید که نقاط اصلی را پوشش دهد
ایجاد محتوای اصلی می‌تواند زمانبر و پرهزینه باشد. شما باید گنجینه‌ای از محتوا داشته باشید که آماده کشف باشد. کتابخانه مقالات آموزشی، پژوهشی، ارائه‌ها و ویدئوهای خود را جست‌وجو کنید. از حیطه خاص خود خارج شوید تا ببینید که آیا حیطه‌های دیگر سازمان محتوایی دارند که به این منظور آنها را بررسی کرد یا نه. در صورتی که شانس داشته باشید می‌توانید محتوای موجود را برای استفاده در کانال‌های مختلفی که دارید بازتولید کنید و دیگر مجبور به تولید محتوای جدید نخواهید بود. 
به هنگام تهیه (یا بازتولید) محتوا، به یاد داشته باشید که مشکلات مشتری‌ها باید رفع شود، اطلاعاتی که آنها نیاز دارند را انتخاب کنید و آنچه را که ممکن است آنها را از خرید کردن باز دارد حذف کنید. برای نمونه اگر در یک کسب‌و‌کار خرده‌فروشی بهبود محیط خانه مشغول هستید، ممکن است مشتری‌هایی داشته باشید که ازپروژه‌های نوآورانه خوششان بیاید و نحوه سروکار داشتن با آنها را درک کنند. به این ترتیب مشتری‌های بیشتری  به شما در مورد اطلاعات خوب و پاسخ به سوال‌هایشان اعتماد می‌کنند و تمایل بیشتری به انجام معامله با شرکت شما در آینده خواهند داشت.

3. تنظیم سوالات و پاسخ‌ها برای ایده‌سازی محتوا
کار را از وب‌سایت خود آغاز کنید. وب‌سایت شما جایی است که اغلب مشتری‌ها جست‌وجوی اطلاعات خود را از آنجا آغاز می‌کنند. مطمئن شوید که محتوای وب‌سایت شما کامل و مفید است. سوالات مشتری‌ها را رصد کرده و مطمئن شوید که می‌توانند به سهولت به پاسخ‌های موجود در سایت شما دسترسی داشته باشند. برخی انواع کسب‌وکارها می‌توانند از یک «ستون» تعاملی استفاده کنند که در آنجا سوالاتی را مطرح کنند و پاسخ‌های سریعی دریافت کنند، همه اینها روی سایت منتشر می‌شوند. سوالات مشتری‌ها و حتی شکایت‌های آنها روشی عالی  برای به دست آوردن بینشی در مورد نوع محتوایی که مشتری‌ها می‌خواهند، محسوب می‌شود.

4. برای کسب‌وکار خود یک  وبلاگ طراحی کنید
زمانی که وب‌سایت‌تان دارای محتوای مفید و غنی شد، طراحی یک وبلاگ را آغاز کنید. این وبلاگ باید از (SEO) بهره ببرد که  به معنای بهینه‌سازی سایت برای سهولت بررسی موتورهای جست‌وجو است و باید روی وب‌سایت شما میزبانی شود. اگر وبلاگ شما روی یک سرویس وبلاگ‌دهی میزبانی می‌شود هر کلیک و «لایک» که مشتری‌ها انجام دهند به سرویس‌دهنده می‌رسد و نه شرکت شما. وبلاگ شما باید هر هفت تا 10 روز با محتوای جدید به‌روز شود تا افراد مجددا به آن سر بزنند. فراموش نکنید که انتشار پست‌های جدید وبلاگ را روی توئیتر، گوگل‌پلاس و دیگر رسانه‌های اجتماعی که با کسب‌و‌کار شما مرتبط هستند، منتشر کنید. اغلب نرم‌افزارهای وبلاگ‌نویسی همواره  این کار را به طور خودکار انجام می‌دهند.

5. باز تولید محتوای وبلاگ برای تولید مقالات آموزشی
مقالات آموزشی مطالب طولانی‌تری هستند که جزئیاتی بیشتر از پست‌های وبلاگ دارند. این مطالب می‌توانند به روش‌های مختلفی توزیع شوند.
• دسترسی‌پذیری را در توئیتر، گوگل‌پلاس و... با پیوند به موضوع در سایت خود اعلام کنید.
• وبلاگی ایجاد کنید که برخی از ویژگی‌های عالی شما را برجسته کند و به مقالات آموزشی‌تان پیوند داشته باشد.
• یک ویدئوی یوتیوب (سه دقیقه‌ای یا بیشتر) تهیه کنید که نکات اصلی  را شامل شود و پیوندهایی به موضوعتان ایجاد کنید. این کار لزوما نباید پرهزینه باشد، ولی باید متن خوبی داشته باشد. 

6. ویدئو را امتحان کنید.
ویدئوها علاوه بر تبلیغ مقالات آموزشی، روشی عالی برای ارائه محتوای شما در بازار هستند. شما بسته به ماهیت کسب‌وکار خود می‌توانید به مشتری‌ها در مورد نوع محصول یا خدمات خود آموزش بدهید و به آنها نشان دهید که چگونه از محصولات شما استفاده کنند یا صرفا دیدگاه خود را بیان کنند. اینها می‌توانند درسایت شما، روی یوتیوب، فلیکر، و راه‌های ارتباطی دیگر پست شوند. به یاد داشته باشید که ویدئوهای خود را تا حد امکان کوتاه و جذاب بسازید.

7. ارتقای محتوا از طریق رسانه‌های اجتماعی
رسانه‌های اجتماعی یکی از بهترین روش‌ها برای توزیع محتوا هستند و از آنها می‌توان به انواع روش‌ها استفاده کرد: 
• تکه‌های کوتاهی از محتوای بازاریابی خود را انتخاب کنید و آنها را در توئیتر و گوگل‌پلاس... منتشر کنید و به محتوای کامل پیوند بدهید.

8. تنظیم محتوا برای یک خبرنامه‌ الکترونیک
از افراد بخواهید تا برای یک خبرنامه‌ الکترونیک ثبت‌نام کنند و خبرنامه را بدون اجازه برایشان نفرستید. محتوای خبرنامه می‌تواند بخش‌های منتخبی از محتوای جذاب باشد. این خبرنامه را ساده، با گرافیک سبک و بهینه برای مشاهده روی موبایل تنظیم کنید. به خاطر داشته باشید که اطلاعاتی را به مشتری‌ها بدهید که می‌توانند برای حل مشکلات خود در زندگی و کارشان مورد استفاده قرار دهند.

9. بهبود عناوین برای سایت
هنگامی که آماده انتشار محتوای خود هستید به خاطر داشته باشید که  باید آنها را برای سایت طوری بهینه کنید که افراد بتوانند آن را بیابند. عناوین بسیار مهم هستند چون تقریبا همه آن چیزی است که مردم در فهرست‌بندی موتور جست‌وجو می‌بینند، بنابراین باید جذاب باشند. پس عنوان مطلب شما باید هم برای خواننده فریبنده باشد و هم شامل کلیدواژه‌هایی باشد که مردم هنگام جست‌وجو کردن برای آن موضوع به کار می‌گیرند (تا به موتورهای جست‌وجو امکان بدهد تا محتوای شما را در زمینه ‌مناسب بیابند). عنوان‌ها اغلب پس از نوشتن مطلب انتخاب می‌شوند، اما به همان اندازه که به متن دقت کرده و توجه دارید، نیازمند توجه هستند. برای این کار زمان بگذارید و آن را سرسری نگیرید. 
فکر کنید که کدام کلیدواژه‌ها باید در عنوان باشند و سپس چیزی که جالب توجه باشد را انتخاب کنید. اگر موتور جست‌وجو محتوای شما را به طور مطمئنی ارائه دهد، اما خواننده فکر کند که خواندن مطلب خسته‌کننده است، دستاورد مهمی محسوب نمی‌شود. عنوان باید برآیند طبیعی مطلب باشد: اگر مطالب طنز دارید یک عنوان خنده‌دار انتخاب کنید. 

10.به اصول گرامری و تلفظی دقت کنید
به پایه‌های گرامری، تلفظ و دیگر قواعد درست نوشتن متعهد باشید. اینکه محتوای شما از نظر ادبی صحیح باشد و دارای ساختار و ویرایش مناسبی باشد، حائز اهمیت است. بد نوشتن، غلط تایپی و گرامر ضعیف خواننده‌ها را از متن زده می‌کند.
منبع: .donya-e-eqtesad.com
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۹
رضا ظفرهاشمیان

گام #1 : بهینه‌سازی اعتبار مبتنی بر صفحه

در اینجا چگونگی ایجاد اعتبار مبتنی بر صفحه برای سایتتان شرح داده میشود.

  1. لینک دادن به سایت‌های دلخواه : من می‌دانم که شما سایت‌های ضعیف با جایگاه ویژه را، در گوگل دیده اید.

آیا تا بحال توجه کرده اید که آنها هرگز به سایر سایت‌ها لینک نمیدهند؟

می‌توانید بگویید که این علامت خطر است؟

اما سایت‌های واقعی، مثل The Huffington Post یا NYTimes.com : به سایت‌های دیگر، از راست و چپ لینک می‌دهند.

شما هم باید همین کار را کنید. لینک دادن به سایر سایت‌ها یک استراتژی سئوی اساسی است.

بخاطر داشته باشید که سایت‌هایی که شما به آن لینک می‌دهید روی ساییتان اثرگذار هستند …




۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۰
رضا ظفرهاشمیان

کانال کشتیرانی نوعی از کانال آبی است که به طور ویژه ای در مسیرهای حرکت اصلی دریایی ایجاد شده اند تا به عبور کشتی های باربری کمک کنند. کانال های کشتیرانی به طور ویژه ای طراحی شده اند و به گونه ای که برای استقرار کشتی های باری بزرگ طراحی شده اند. این کانال ها اهمیت زیادی در جهان آبی دارند چون مسیرهای کوتاهتر و آلترناتیوی را در طی شبکه های اصلی آب دریایی ارائه می دهند و هم به طور داخلی ترافیک دریایی را درون کشورها تنظیم می کنند. در جهان کانال های حمل و نقل زیادی هستند که برای حرکت روزانه کشتی ها حیاتی هستند. بعضی از این کانال ها پررفت و آمدترین مسیرها در اطراف جهان هستند. در زیر ده مورد از مشهورترین و شلوغ ترین کانال های کشتیرانی در اطراف جهان نشان داده شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۷
رضا ظفرهاشمیان

سید چرب
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

در مبحث شیمی و به ویژه بیوشیمی اسید چرب یک اسید کربوکسیلیک بوده و دارای زنجیره بلند و خطی آلیفاتیک می‌باشد که این زنجیره می‌تواند خواه اشباع و خواه غیر اشباع باشد. اسید چرب می‌تواند به کوتاهی اسید بوتیریک (با ۴ کربن) بوده در حالی که اسیدهای چربی که از چربیها و روغنهای طبیعی ساخته می‌شوند حداقل دارای ۸ کربن می‌باشند مثل اسید کاپریلیک. در صنعت، اسیدهای چرب از آبکافت اتصالات استری موجود در چربیها و یا روغنهای طبیعی (که هر دو تری گلیسیرید هستند) و حذف گلیسرول از آنها بدست می آبند.

اکثراسیدهای چرب که به طور طبیعی تولید می‌شوند یک زنجیره با یک عدد زوج از اتم‌های کربن (۴تا۲۸) دارد. اسیدهای چرب معمولاً از تری گلیسریدها یا فسفولیپیدها نشأت گرفته است. وقتی آنها به دیگر مولکول‌ها وصل نمی‌شوند، به عنوان اسید چرب آزاد شناخته می‌شوند. اسیدهای چرب منابع مهم سوخت هستند زیرا وارد سوخت وساز می‌شوند، آنها کمیتهای بزرگ ATPرا ارائه می‌دهند. بسیاری از انواع سلول‌ها می‌تواند یا گلوکز یا اسیدهای چرب برای این هدف استفاده کنند. در کل، ماهیچه قلبی و اسکلتی اسیدهای چرب را ترجیح می‌دهند. به ندرت، مغز می‌تواند اسیدهای چرب را به عنوان یک منبع سوخت بجای گلوکز و اعضای کتون استفاده کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۱
رضا ظفرهاشمیان
سید چرب
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

در مبحث شیمی و به ویژه بیوشیمی اسید چرب یک اسید کربوکسیلیک بوده و دارای زنجیره بلند و خطی آلیفاتیک می‌باشد که این زنجیره می‌تواند خواه اشباع و خواه غیر اشباع باشد. اسید چرب می‌تواند به کوتاهی اسید بوتیریک (با ۴ کربن) بوده در حالی که اسیدهای چربی که از چربیها و روغنهای طبیعی ساخته می‌شوند حداقل دارای ۸ کربن می‌باشند مثل اسید کاپریلیک. در صنعت، اسیدهای چرب از آبکافت اتصالات استری موجود در چربیها و یا روغنهای طبیعی (که هر دو تری گلیسیرید هستند) و حذف گلیسرول از آنها بدست می آبند.

اکثراسیدهای چرب که به طور طبیعی تولید می‌شوند یک زنجیره با یک عدد زوج از اتم‌های کربن (۴تا۲۸) دارد. اسیدهای چرب معمولاً از تری گلیسریدها یا فسفولیپیدها نشأت گرفته است. وقتی آنها به دیگر مولکول‌ها وصل نمی‌شوند، به عنوان اسید چرب آزاد شناخته می‌شوند. اسیدهای چرب منابع مهم سوخت هستند زیرا وارد سوخت وساز می‌شوند، آنها کمیتهای بزرگ ATPرا ارائه می‌دهند. بسیاری از انواع سلول‌ها می‌تواند یا گلوکز یا اسیدهای چرب برای این هدف استفاده کنند. در کل، ماهیچه قلبی و اسکلتی اسیدهای چرب را ترجیح می‌دهند. به ندرت، مغز می‌تواند اسیدهای چرب را به عنوان یک منبع سوخت بجای گلوکز و اعضای کتون استفاده کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۵
رضا ظفرهاشمیان

این اسید ها به عنوان بخش مهمی از رژیم غذایی جهت سلامت و پیشگیری از بیماری ها به کار می رود. این اسید ها در ماهی های چرب ( ماهی تن، خال مخالی، شاه ماهی، ساردین، قزل آلا، ماهی آزادو مکمل های روغن ماهی ) یافت می شود. این لیپید ها مسئول تنظیم فرایند نمو مغزی ( حافظه و عملکردو کارکرد رفتاری مغز ) و بینایی، واکنش های التهابی، ترومبوز، کارسینوژن، هستند. توانایی ضد التهابی اسید های چرب امگا 3 به خاطر تداخل آن با اسید آراشیدونیک است. این اسید های چرب امگا 3 در کنترل آریتمی ها از طریق مهار شماری از پروتئین های کانال های یونی( کانال های سدیم و کلسیم ) قلب نقش دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۱
رضا ظفرهاشمیان

بازاریابی ویروسی (Viral marketing)، اشاره به تکنیک های بازاریابی دارد که از خدمات شبکه های اجتماعی و یا فن آوری های دیگر برای تولید افزایش آگاهی نام تجاری (برند) و یا رسیدن به اهداف بازاریابی (پیشبرد فروش مانند فروش محصول) از طریق فرایندهای ویروسی خود تکثیر کننده، مشابه به گسترش ویروس ها، استفاده می کنند.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۵
رضا ظفرهاشمیان

این واژه مخفف عبارت Customer Relationships Management به معنای مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد.
  CRM به عنوان ابزار تکنولوژیکی قوی به کمک شما آمده و درجمع آوری اطلاعات شما از مشتریان ، افزایش سرعت عمل شما در پاسخگویی به آنها که در نهایت به جلب رضایت مشتریان خواهد انجامید وافزایش میزان فروش   کمک خواهد کرد.
در یک عبارت خلاصه تر می توان گفت CRM خود تخصصیست که در آن سه عامل مشتری ، فرآیندها و تکنولوژی به موازات هم  و همه در جهت رسیدن به هدفی واحد که بهینه سازی ارتباط مشتریان با یک سازمان یا واحد تولیدی می باشد در حرکتند.

CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتریان میباشد که یک استراتژی تجاری طراحی شده ای است تا از هزینه ها  کاسته  و باعث افزایش منافع یک سازمان در راستای استحکام وفاداری به  مشتریان باشد .
یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان درست ، اطلاعاتی از تمامی منابع داخلی و منابع مرتبط خارجی یک سازمان برای پشتبانی کردن یک مشتری  به همراه خواهد داشت.

CRM مشتریان را در یک سیستم یکپارچه بازاریابی ، فروش و پشتیبانی در هر نقطه ای که قرار دارند پوشش میدهد و در سریعتر  رسیدن در اهداف های نهایی یک سازمان در این سه هدف  یاری خواهد داد .
سه  عنصر اصلی در یک CRM  موفق وجود دارد 1: افراد 2: روند کار 3: تکنولوژی یا فن آوری

 

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در قالب یک نرم افزار  به معنای مفهوم ارتباطات داخلی و خارجی  یک سازمان ،  برمحور فلسفه مشتری مداری در کل امور یک سازمان  تاکید  و هدایت آن را به عهده میگیرد.

بالا بردن سطح فروش با استفاده از تاکتیتهای استراتژی بازرایابی و فروش   برای بوجود آوردن سطح رقابتی برای اعضای یک سازمان از مزایای دیگر استفاده یک CRM  در سازمان ها و شرکت ها میباشد .

 

  CRM   یک استراتژی برنامه ریزی شده است که با آموزش دادن و هدایت کردن کارمندان به شما نحوه چگونگی درک و فهم نیاز های بیشتر مشتریان را آموزش داده  تا روابط افراد یک سازمان و مشتریان آن را استحکام بیشتری ببخشد د .

  قلب موفق یک سازمان وابسته به رابطه خوب مشتریان با  سازمان میباشد که این موفقیت با مدیریت ارتباط با مشتریان بوجود می آید و شرکت داده کاوی روش با تحقیقات و بررسی های متعدد خود در سالهای اخیر در پایه ریزی و تحقق رسیدن اهداف شرکتها و سازمانها منطبق با شرایط و قوانین کشور  ایران شما را در رسیدن به این اهداف با استفاده از سیستم ارتباط با مشتریان روش  یاری خواهد کرد .
منبع:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۴
رضا ظفرهاشمیان

ساختن یک برند موفق 11 راه دارد

ساختن یک برند موفق 11 راه دارد برندسازی شخصی، مقدمه‌ی موفقیت بویژه در زندگی حرفه‌ای افراد است. به نظر شما، یک برند شخصی باید چگونه باشد و الزامات آن چیست؟

مجله درگی: برندها نه یک محصول یا پدیده‌ی صرفاً فیزیکی، بلکه مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و دارایی‌های ملموس و غیرملموس هستند که در طول زمان تکامل می‌یابند. مفهوم برند امروزه دیگر منحصر به خدمات و یا کالاهای فیزیکی نمی‌شود، بلکه کامیابی در دنیای امروز از آن کسانی خواهد بود که خود را در قالب برندی ممتاز عرضه کنند.

ستارگان سینما، مدیران، سیاستمداران، ورزشکاران و حتی افراد عادی می‌توانند ویژگی‌هایی ممتاز و منحصربه‌فرد در خود یافته و به پرورش و ترویج آن اقدام کنند. ما در کشور خودمان نیز نمونه‌های فراوانی از برندسازان و برندهای شخصی بزرگ را سراغ داریم که با استمداد از نیروی عشق، نیکی و حقیقت توانسته‌اند تصویری به غایت مثبت در ذهن ما ایجاد کنند.

برندهای شخصی قدرتمند صورت و سیرتی زیبا در اذهان مخاطبان خود دارند، به قول شیخ اجل سعدی؛ "صورت زیبای ظاهر هیچ نیست، ای برادر سیرت زیبا بیار." برندهای شخصی توانمند در میان مشتریان و همکاران و هم‌صنفان و هم‌چراغان خود به صفت یا قابلیتی منحصربه‌فرد شناخته می‌شوند. البته این صفات و قابلیت‌ها عمدتاً نه ذاتی، بلکه بیشتر اکتسابی هستند و در گذشت زمان بوجود آمده‌اند و به همین دلیل تغییر آنها پس از گذشت زمان دشوار است.

برندهای شخصی در نام، نشان، هویت ویژگی‌ها و صفات ظاهری و اخلاقی و نیز دانش حرفه‌ای و علایق و فعالیتهای مختلف افراد و حتی اعضای خانواده ایشان انعکاس می‌یابد. بنابراین برندها منحصر به سازمانها و محصولات و خدمت آنها نمی‌شوند و نمودی از هویت انسانها نیز هستند. چرا که آدمی همواره از بدو پیدایش خویش تلاش کرده، تا اثری جاودانه از خود را بر پیشانی تاریخ ثبت کند.

باید بدانیم که در هیاهوی دنیای این روزهای ما، صدای‌مان به گوش هیچ‌کسی نخواهد رسید، مگر آنکه خود صدایمان را به گوش ایشان برسانیم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۳
رضا ظفرهاشمیان