بـازاریـابـــی مجـــــازی
ساختن یک برند موفق 11 راه دارد
ساختن یک برند موفق 11 راه دارد برندسازی شخصی، مقدمهی موفقیت بویژه در زندگی حرفهای افراد است. به نظر شما، یک برند شخصی باید چگونه باشد و الزامات آن چیست؟مجله درگی: برندها نه یک محصول یا پدیدهی صرفاً فیزیکی، بلکه مجموعهای از ویژگیهای منحصربهفرد و داراییهای ملموس و غیرملموس هستند که در طول زمان تکامل مییابند. مفهوم برند امروزه دیگر منحصر به خدمات و یا کالاهای فیزیکی نمیشود، بلکه کامیابی در دنیای امروز از آن کسانی خواهد بود که خود را در قالب برندی ممتاز عرضه کنند.
ستارگان سینما، مدیران، سیاستمداران، ورزشکاران و حتی افراد عادی میتوانند ویژگیهایی ممتاز و منحصربهفرد در خود یافته و به پرورش و ترویج آن اقدام کنند. ما در کشور خودمان نیز نمونههای فراوانی از برندسازان و برندهای شخصی بزرگ را سراغ داریم که با استمداد از نیروی عشق، نیکی و حقیقت توانستهاند تصویری به غایت مثبت در ذهن ما ایجاد کنند.
برندهای شخصی قدرتمند صورت و سیرتی زیبا در اذهان مخاطبان خود دارند، به قول شیخ اجل سعدی؛ "صورت زیبای ظاهر هیچ نیست، ای برادر سیرت زیبا بیار." برندهای شخصی توانمند در میان مشتریان و همکاران و همصنفان و همچراغان خود به صفت یا قابلیتی منحصربهفرد شناخته میشوند. البته این صفات و قابلیتها عمدتاً نه ذاتی، بلکه بیشتر اکتسابی هستند و در گذشت زمان بوجود آمدهاند و به همین دلیل تغییر آنها پس از گذشت زمان دشوار است.
برندهای شخصی در نام، نشان، هویت ویژگیها و صفات ظاهری و اخلاقی و نیز دانش حرفهای و علایق و فعالیتهای مختلف افراد و حتی اعضای خانواده ایشان انعکاس مییابد. بنابراین برندها منحصر به سازمانها و محصولات و خدمت آنها نمیشوند و نمودی از هویت انسانها نیز هستند. چرا که آدمی همواره از بدو پیدایش خویش تلاش کرده، تا اثری جاودانه از خود را بر پیشانی تاریخ ثبت کند.
باید بدانیم که در هیاهوی دنیای این روزهای ما، صدایمان به گوش هیچکسی نخواهد رسید، مگر آنکه خود صدایمان را به گوش ایشان برسانیم.
لطفا بیا و حتما مطلبم را بخون و دربارش نظر بده!
عنوان مطلب: خواص اذکار
لینک مطلب: http://masira.ir/index.php?newsid=116
تک تک نظر هارا بررسی می کنم.وحتما بازم بهتون سر می زنم.
یاعلی